23 Mayıs 2021 Pazar

Yeliz Şirin-Öğrenci Webinarımız


 

10 yorum:

  1. Şerife Başkaya/Kızım bu proje ile birlikte artık internette neyin yanlış neyin doğru olduğunu kapsayabiliyor .Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏

    YanıtlaSil
  2. Satı coşar/ kızım bu proje ile İnterneti daha bilinçli kullanmayı sizin sayenizde öğrendi emeği geçen herkese çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Satı coşar/ kızım bu proje ile İnterneti daha bilinçli kullanmayı sizin sayenizde öğrendi emeği geçen herkese çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. Kızım internet ortamında doğru bilgi araştırmayı,birçok programı kullanarak digital ortamdan daha iyi faydalanmayı öğrendi.Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu projenin oğluma çok şey kattığını düşünüyorum . Bu proje sayesinde nerede ne yapacağını daha iyi öğrendi.Bu projede bilgilendirici şeyler öğrendi. Bu proje kapsamında emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Kızım bu proje sayesinde birçok keyifli program öğrendi ve internette olduğu süreyi daha verimli geçiriyor emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Şerzan/ben bu proje sayesinde artık internette geçirdiğim zamanı daha eğlenceli geçiyorum, projeyi tasarlayan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
  9. Mihrican Şahin. Bu proje çocuğum için çok faydalı oldu. Birçok şey öğrendi İnterneti daha dikkatli ve doğru kullanıyor.Kendi öğretmenlerime ve emek veren tüm öğretmenlerimize sonsuz teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi olmuş. Çok şey öğrendim ve hepsinide öğrenmek gerek

    YanıtlaSil

Sibel SARAK- Student Certificate